بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چرا؟

قبلا در رابطه با مهارت  "نه" گفتن نوشته بودم ، یه کلمه دیگه که توصیه میکنم ازش استفاده کنید و خجالت هم نکشید "چرا؟" هست.

شخصی که سال به سال خبری ازش ندارین و یکدفعه پیداش میشه و ازتون یه درخواست نامعقول میکنه ، قرض میخواد ، میخواد شما را ببینه یا کاری براش انجام بدین ، میتونین از "چرا ؟"استفاده کنید و منتظر باشید جواب قانع کننده بهتون بده.

میرین یه فروشگاه و  فروشنده میگه "چون شمائید فلان مبلغ میشه ، من همیشه میگم،  چرا ؟ مگه منو میشناسی؟ تازه مطمئن هستم اگر هم بشناسی با من گرونتر حساب میکنی ، توصیه میکنم که با آشنا معامله نکنید که گرونتر و جنس بدتر را خواهید خرید ! جایی هم میرین که کسی شما را معرفی کرده و گفته برو پیش فلانی ، برید آنجا ولی آشنایی ندین ، فروشندگان یک کالا یا خدمات با غریبه ها بهتر برخورد میکنن تا با آشنا !

در هر حال اگر حس کردین کسی از شما توقع بیجایی داره ، فرآموش نکنید که میتونید از "چرا؟" استفاده کنید.

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 23 اردیبهشت 1399 ساعت 16:26 http://maryamistyping.blogfa.com/?

چه راهکار خوبی..

سارا(چیکسای) دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 16:09 http://15azar59.blogsky.com

من راحت میتونم بگم نه گاهی وقتا هم ازم ناراحت میشن ولی تا حالا به کلمه چرا فکر نکرده بودم ..راستیا چرا؟

جایی که حس میکنی بحث منافعتون هست و لازمه جواب منفی بدین ، براحتی بگید نه و اگر کسی ادامه داد و باز بر روی توقع نابجاش تاکید داشت ، ازش بپرسید چرا ؟

بارون دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 15:27

خیلی موافقم ولی تمرینای سخت سخت میدین،
مثلا من، همون نه گفتن رو یاد بگیرم هنر کردم حالا چرا بماند!
هم نه گفتن، هم چرا؟ ، علاوه برشجاعت تمرین زیاد میخواد

موافقم که هر مطلبی را به آرامی شروع کنید و افراط نکنید . به مرور زمان گفتنش آسان میشود ، خصوصا وقتی نتیجه میگیرید.

دختر غریبه دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:27 http://strangergirl66.blogfa.com

نه اون ایموجی نشانگر رضایت از چهره ام هست که نمایانگر نه گفتنمه

ایموجی چهره ام نیست ... باید دید !

دختر غریبه دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:11 http://strangergirl66.blogfa.com

منم چرا زیاد استفاده میکنم
اما نه رو خیلی نه
خوشبختانه چهره ام موقعی که نه باید بگم قشنگ خودشو نه طورانه نشون میده ...
اما بعضیا به روی خودشون نمیارن‌که این چهره یعنی نه،!

اگر چهرتون موقع نه گفتن مثل اون ایموجی باشه که در نظرتون هست ، خوب حق دارن که نه برداشت نکنن ، منم این چهره را ببینم میگم خیلی هم بله هست ! (لبخند)

تیلوتیلو دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 ساعت 14:03 https://meslehichkass.blogsky.com/

امروز اعصاب مصاب ندارین؟

چرا؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد