بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چقدر؟

دیشب چند کیلو تپلی تر شدید؟ لبخند

نظرات 3 + ارسال نظر
.. یکشنبه 3 دی 1402 ساعت 09:29

مدت هاست که دلم میخواد کمی تپل تر شم ولی اهل خوردن نیستم اشتها داشتن هم نعمته از این زاویه هم نگاه بشه خوبه.

زاویه نگاهِ من به اون 90% تپلی هاست ! لبخند

منم شنبه 2 دی 1402 ساعت 22:10

بهراد بهراد اینقد رقصیدم تو اتوبوسه کک اضاف ک هیچ کم کردم ، راننده دوستم بود بعد بش گفتم اهنگ شاد بذاره من و یه چنتا زن و دختر جلو نشسته بودیم میخوندیم و میرقصیدیم رو صندلی خیلی حال داد جات خالی

امیدوارم همیشه شاد باشید...ولی اونقد که خوردی...بعید میدونم با این چیزا بسوزه ! لبخند

بارون جمعه 1 دی 1402 ساعت 19:33

اول خودت بگو، احتمالا صفر کیلوگرم..
یک عدد شکمو هستم دیگه مشخصه..

پنجشنبه مگه مجال داد؟؟؟؟
بارون...لباسای دیروزت دیگه تنت نمیشه ؟ لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد