بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

برو بمیر ! لبخند

پرسید شبا خیلی سخت میخوابم ، ساعت 2-1 بزور خوابم میبره و صبح هم 11-10 پامیشم ، چکار کنم؟ 
گفتم ، چند روز آلارم بذار ساعت 7 از خواب بلند شو و سعی کن نخوابی دیگه ، بعدش شبا زودتر میخوابی و خوابت تنظیم میشه.
گفت...چه پیشنهاد خوبی باشه ، حتما اینکارو میکنم ، حالا میشه بگی برای خواب بعدازظهرم چکار کنم ؟ بعد ناهار ساعت 2 تا 6 هم میخوابم !!!! 
گفتم برو بمیر...البته الانشم تفاوتِ چندانی با مرده نداری ! لبخند

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون یکشنبه 25 شهریور 1403 ساعت 13:59

یک عدد خوابالو هستم ولی این مورد چطور زندگی میکنه؟!! هر چه حساب کردم همش خواب بود بنده خدا‌‌..

گفتم با مرده تفاوت چندانی نداره ! لبخند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد